Höstpromenad

Kom precis hem efter en härlig höstpromenad med bästigaste Lars. Haha. Somo vanligt blev det inte mycket seriöst av allt men trevligt hade jag i alla fall. Lars hade med sig kameran så vi passade på att ta lite höstbilder. Några blev lite bättre än vissa andra. Haha.. Men men. Skönt var det i alla fall. Var lite lagom kallt sådär. Solen lyser varmt men man känner satidigt att det är höst och lite kyligt. Men det var så härligt.

Solen lyser och det är riktigt nice. Kan man bli annat än glad!? Känner att jag är laddad med en massa ny härlig energi som jag känner att behöver komma ut. Kanske skulle ut å springa en liten vända. Hmm ja det låter lite lockande. MEn har lite ont i knät. Attans att den skadan måste spöka lite nu. Men men.

Ska svänga förbi grillen idag också. Får se hur det går ;) Det blir nog bra. Birgittas halvbror har juh börjat skriva till mig. Snart har jag kontakt med hela deras familj Haha.. :D

Vi får se vart allt slutar =) Haha.. Nu ska jag käka en frukt.. Och allmänt njuta av livet =)

KRAM till ALLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0