Hjälpjuckad

Jag och David och kommit fram till detta ord. Haha. Han är så sjukt störd. Men men ska försöka förklara så små stackars människor som ni också kan förstå.

Allt började i torsdags när jag var hos David och spelade lite dator tillsammans med Jeppe och David (såklart) So far so good ;) Sen spåra det juh. Haha... När jag skulle gå hem så började båda grabbarna skratta åt mina vantar som jag hade mellan benen. Asså jag skulle knäppa igen jackan och ja vantarna hamnade där. Inge konstigt med det. Men grabbarna skrata sjukt mycket i alla fall och jag tyckte inte att det var sååå himla kul men OK... Haha.  Sen vet jag inte riktigt hur de gick till men David putta in mig i garderoben (inte in som i in in  men in som i in, Haha va rörigt men in i dörren om jag skriver så då ;) ) Och jag hamnade med rumpan i vädren och David tog händerna om mina höfter å gjorde så att JAG juckade. Haha JAG BLEV HJÄLPJUCKAD!!! Haha...  Haha... Haha!!!! Sen trodde man att allt skulle sluta där men det gjorde det inte. Efter att vi hade skrattat i säkert en kvart så kastade han en ärtpåse på mig. Rätt på näsan så jag trodde att jag skulle börja blöda näsblod. Men det vände juh David till det till att jag blev så hårt hjälpjuckad så jag började blöda näsblod av ansträning. Hur stört är inte det??  Haha men kul var det i alla fall =)

Sen hände det lite andra saker oxå men de kommer jag inte ihåg.. Bara skratten jag minns (A) haha men så gick det till =)

Kommentarer
Postat av: Wiccy

Tack för förklaringen :P

2009-10-18 @ 10:31:24
URL: http://wannaknowmysecrets.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0