Hanna <3

Idag var det tänkt att jag skulle till Grillen. Men AF ringde in mig så jag var tvungen att dra dit istället....Efter detta så käkade jag lunch med min lillasyster Hanna och hennes pojkvän Andreas + en till tjej. Eller jag käkade aldrig utan var bara sällskap.  Det var trevligt. Sen for jag hem och satt en stund. För Tompa skulle komma och käka med mig . Var tänkt att vi skulle dra till Västerås å käka mongoliskt men så blev det inte. Vi värmde på lite pannkaka som blev kvar från igår. Haha... Gott var det i vilket fall som helst. Sedan så åkte han hem och Hanna kom till mig för att käka middag. (jag vet va jag äter) haha. Men men vi gjorde lite korvstroganoff och ris. Det var riktigt gott =) Mycket trevligt var det att få umgås lite med lillasyster igen. Det var på tok för länge sedan. Måste även tillägga att storasyster Linda ringde mig idag. Även det var otroligt massa trevligt =)

Nu sitter jag med Tompa och kolla på Fotboll =) Massa trevligt.

NU HAR JAG ÄNTLIGEN BOKAT SPA´t!!! PÅ SÖNDAG ÅKER JAG OCH NORD!!! Ska bli så skööööönt... Kommer vara borta en heldag. Åker tidigt på morgonen och kommer hem på kvällen. DÅ jäklar vad jag ska träna på lördag så man har lagom träningsvärk så det blir riktigt skönt med bubbelpool och så =) Ohja =)

Hoppas även Figo kommer på besök på lördag. Innebandyn är sig inte lik utan honom. Hihi.

Kram till folket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0