berg-och-dalbana-dag

Dagen började helt awesome!!!

Jag ställde klockan på ringning idag :O Var tvungen att ringa försäljninsjobbet i Sthlm. Måste juh komma igång och jobba. Spelar ingen roll med vad. Men de skulle ringa upp mig på fredag igen. Härligt nu rör de på sig .. SNart är jag helt på fötter igen =)

Sen efter det käkade jag lite frukost :O (för ovanlighetens skull) Ovanligt gott det kan vara ibland. Det blev päronyogurth och Cherios samt satsumas två stycken :D MUMS. haha. Efter frukosten så pillade jag naveln lite granna. SKÖÖÖNT. Tills jag såg på klockan och till min förvåning så skulle jag till AF. Jag hade en halvtimme på mig att sminka till mig, få på mig kläder och vara på plats. Hur skulle jag hinna. !?!? Nu glömmer vi en detalj: JAG HETER JENNY ELDSTÅL och kan agera snabbt. Jag var färdigsminkad och allt inom tio minuter. så jag kunde pusta ut lite. Skönt det var. Sen gick jag ned till cyckeln och började cykla. Men jag kom inte så långt. Det var en tant som ramla pga vinden som tog tag i henne. Hon skrubba sönder knät och inte kan man bara cykla förbi en tant som har ramlat. Jag stannade. Hjälpte henne upp och förde henne hem, gjorde rent hennes sår och plåstrade om henne. Hon bodde bara fem minuter bort så det var lugnt. När hon väl låg i sängen så drog jag mig min kos. Jag cyklade snabbt till AF och kom en aning sent men dt var lugnt. Vi gick igenom CV och allt sånt. Var givande denna gång faktiskt. Jag lyssnade.. Haha 

När detta var klart tänkte jag åka upp till david och säga hej men han var inte hemma. Så drog till Risbrogrillen och lämnade tillbaka nyckeln jag fick sen sist jag var där och jobba. Jag lämnade tillbaka den och till min förvåning blev jag erbjuden jobb :O Haha men jag fick en tid för intervju ..

Cykeln for vidare mot Farmor som blev en massa glad när hon fick se mig. Så satt där nere och prata lite skit. Var faktiskt härligt att se farmor igen. Åh vad jag älskar den människan!!! Trevligt värre i alla fall.

Hem igen och pusta ut tills David ringde och fråga om jag var ledig. Jag sa ja och han fråga om jag kunde komma över. Visst kunde jag det. så cykeln for vidare mot honom. Där trodde jag att jag skulle få prata lite men det visade sig att det var tvärtom. David prata och jag lyssna. Finns alltid här för dig vännen <3 Men ja idag kändes det som om jag skulle behöva det. Men men. Sen satte vi oss vid datorerna då jag trodde att vi kanske skulle spela lite.. Men icke .. Han satte sig och snacka med Cill (nån tjej från nånstans) Kul liv. NEJJE så jag drog hem. och HAN blev förvånad HAHA.. Nu trodde jag hela dagen var förstörd. MEN

Jag skulle juh som sagt till Grillen och prata med dem och det gjorde jag och fick jobb =) Hoppas att jag kan sätta igång redan på fredag =) hoppas!!!!

Efter ett möte på 1.5 timme så drog jag till servus för att gratulera Lars som fyller hela 20 år idag (7/10)!!! GRATTIS LARS!!! Så gick in med mazarin med ett ljus i och sjöng LITE för henne. Hoppas att det gjorde lite glatt i alla fall.

Sen kommer jag hem och får reda på att en av mina bästa vänner har ljugit för mig i över ett år nu .. Asså okej han är störd, äcklig, dum, elak och alldeles alldeles UNDERBAR.. Men jag kan förstå att han ljugit .. Men nejje samtidigt inte... Jag är lite upprörd.

Människor vilken dum varelse det är .. Jag blir så trött.

TACK LARS för att du orkar med mig.. Tack!!!

Nu ska jag försöka sova lite så jag orkar med en dag i morgon ;)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Lars

Livet skulle va ganska tomt o tyst utan dig :O tack för uppvaktningen !!!

2009-10-08 @ 20:14:21
URL: http://wolfeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0