30/10kl 08.18

Då har man varit vaken i en timme och ska snart fara till Personalstrategerna på möte Ska bli sååå himla skoj. Oj vad jag längtar, eller nåt. Efter detta så blir det i alla fall grillen. Idag blir jag och Matthias själva på eftermiddagen. Haha ska få se hur det kommer att gå. Han är då duktig på det han gör, så om han sköter maten så sköter jag kunderna och kassan =) Det har blivit lite av min grej =) Haha. Lite kul tycker jag att det är .. Slog bara fel en gång igår. Stolt. Och det var tack vare att knapparna på kassan är så sega så jag tröck lite hårdare och då slog den på två gånger. Haha men men det löste dig. Tror det kommer bli riktigt nice på Grillen. Härliga människor att jobba med och ja, GOD MAT!!!! Gå och testa.. :D Hihi

Nu måste jag cykla iväg.. Kram kram till folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0