Vuxna människor!?

Yes då fick jag brev från min förra chef. Stod bara en massa bullshit. Haha jag blir så trött. Det där är juh vuxna människor och bör veta bättre. Men Icke.

Nu skicka frun lite trackasserande mail till mig på facebook. Oj oj oj , bitter man kan vara.
Blir så trött. Man tror att man ska få jobba med vuxna människor. Men så är det juh inte. Man hamnar hos folk somskiter i sina anställda och så fort de knyter skorna så jobbar man inte tillräckligt hårt. Eller sitter ner och bokför åt dem i tre timmar. Men då har jag setat i 3 timmar för länge. TROTS att jag sprungit och tagit hand om disk och kunder där emellan. Oj oj oj.. Hur ska dom ha det.

Nej rekomenderar verkligen inte grillen till någon. Bittra folk, och sen man kan diskutera maten. Jag som har sett det inifrån vet vad jag talar om. Men men. SER jättemysigt ut och så.... Nu känner jag inte att jag har nå ansvar till att vara sams med dem eller få dåligt samvete för att jag skriver att jag inte trivs och känner att jag MÅSTE säga att maten är god. NU MÅSTE jag ingenting. Haha SKÖNT. Shit va fri jag känner mig.

Nej nu ska jag ner och garva lite med Lars =) Behöver få snacka lite skit med henne. Hon förstår mig!! Haha. Hon är så niiiice.

Kram till nästan alla ..
Ni som INTE inkluderas vet nog vilka ni är.. Haha

Kommentarer
Postat av: Elin

Garva åt mig? :O Va de det du kom för din elaking! ;D hahah! Nej men de bjuder ja på, garva åt mig bara! bra att du stått på dig, som ja sa till dig idag så tyckte ju ja de stället verkade konstigt sedan länge! Skönt att du brytit dig loss innan de kunde gått riktigt illa.



Att hota folk kanske är något man gör i deras land? Synd att dem inte förstått ännu att dem är i VÅRT land, där vi regerar ;P

2009-11-17 @ 23:44:40
URL: http://viskandevargen.blogg.se/
Postat av: Elin

Förresten! Vad fin bloggen börjar bli :D

2009-11-17 @ 23:45:19
URL: http://viskandevargen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0