Veronica <3

Min lilla guldklimp. Tycker de e så sjukt skoj å leka med digDu har verkligen förgyllt min vardag dem senaste dagarna. I allt mörker så har du kommit och lyst upp som en sol. Man har då aldrig tråkigt med dig!!! TACK för att du är så fantastiskt bra. Hoppas vi håller det vi har nu. Kommer väl bli ändring på när Madde kommer hem och du slyttar tillbaka till Vad. Men vem vet. Haha jag hoppas då i alla fall.

Dagen i övrigt var att David kom hem till mig vid elva och vi käkade lite frukost tillsammans. Det var riktigt mysigt. Det måste göras oftare. Sedan så kom Karro och skulle fota mig till hennes skolarbete. Hoppas du fick till bilderna gumman!!! Sedan så lekte jag och David ett tag till tills han och hans far skulel iväg och gymma. Han hade precis övertalat mig att följa med då Sara ringer och vill leka. Jag bestämmer mig för att träffa henne istället. Vi prata lite och allmänt härja och sedan drog hon hem och käka. Jag passade på att käka då jag med innan Vronkan kom. Vi spelade lite Gitte (Guitar hero) och JAG ÄGDE sönder på det :D Haha Sedan kom Sara förbi en vända och hon var inte alls så bra ;) Sorry vännen. Du får träna. Haha. Så jag å Vronkan fortsatte med gitte, sedan karaoke och sedan wii sports. Haha Det var mycket trevligt. Vi som sa att vi inte skulle leka till sent idag .. Blev BARA till 00;) Haha

TACK för en nice dag i alla fall :D

I morgon blir de dampa loss med Nisse =) Får se hur mycket och länge man orkar. !! <3

Natti Natti folket!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU kan dampa loss!

2009-11-06 @ 18:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0