Trött jag är!!

Igår kväll.. eller rättare sagt inatt låg jag och pratade med Fredrik på tok för länge. men tänkte att det inte gjorde någonting då jag ändå inte skulle iväg idag. Så vid tre kommer jag i säng. Sköönt det skulle bli att få sova. Men riktigt så blev inte fallet. Klockan fyra vaknar jag i ett ryck och inser att jag skulle juh iväg till klockan nio.. Så snällt ställer jag klockan och går sedan upp när den ringer klockan åtta. *trött* Men men..

Efter mötet på stan så masar jag mig trött hem och är på väg för att ta en liten powernap. Riktigt så långt hinner jag inte komma  då Lars, min kära granne vill ha med mig till gymmet. Och självklart ställer jag upp. Fortfarande massa trött så masar jag iväg mig till gymmet. MEN väl efter gympasset blev jag pigg och glad och man har den här sköna känslan i kroppen =) Så det har jag hunnit åstadkomma idag. SAMT att jag börjat göra mina julkort =) De blir inte lika fantasifulla iår som förra året men förra året hade jag mer material att jobba med. Nu tar jag det jag har och utgår från det =)

Ikväll blir de filminspelning. INTE fjortis denna gång men det ska nog bli nice. Efter det så blir de nog U som vanligt och efter de kommer jag nog dö :D Haha. Är jättetrött redan nu.. Men men.

Nu blir det att äta lite sallad =) Blev räksallad idag igen då jag måste äta upp räkorna innan dem blir dåliga.. Tänkte käka tonfisksallad först men insåg att bäst att äta upp räkorna när jag ändå kostat på att köpa dem =)

Ha en fortsatt bra dag allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Förlåt :$ Men jag tänkte på dig hela dagen och gav dig massa energi!

2009-11-28 @ 12:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0