Pepparkaksbak

Hela dagen har jag ägnat till Lars .
Vi bestämde nämligen tidigare i veckan att vi skulle ägna denna söndag till pepparkaksbak och det har vi gjort =) Mycket pepparkakor blev det. Mums säger jag =) Hihi.

Så sjukt nice dag idag. Det enda jag gjort är att suttit hos Lars, lyssnat på julmusik och bakat pepparkakor. Sedan så plockade vi med hennes papper lite samt att vi kollade in lite saker från när hon var liten =) Hihi.

En mycket lugn dag men mycket nice. Fick umgås massor med Lars och det tycker juh jag om =) Nu så blir det att mysa ner sig i soffan med Tompa =) 

TACK för en nice bakdag Lars. Får ta julgodis närmare julen =)




 

Kommentarer
Postat av: Chrille

Det var ett tag sen man såg dig sådär koncentrerad =) Haha

2009-11-22 @ 22:14:30
Postat av: Anonym

Släpp Lars och kom hem till mig nu!!!

2009-11-22 @ 23:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0