Örebro vända.

Haha dagen blev inte alls som jag hade planerat den.
Först så trodde jag att Karro skulle höra av sig I TID ang fotograferingen då vi inte hade BESTÄMT någonting till100% säkerhet. Så när David messa och fråga om jag skulle med och överraska Eric sa jag utan att tveka Ja. Sedan fick jag höra om hur Karro sagt till folk hur elak jag hade vart som sket i henne. SÅ VAR INTE FALLET. Men men fotograferingen tar vi i morgon istället bara =) Så då var det löst. Ja i vilket fall som helst så blev det Örebro med David, Pallan och deras mamma. Eric visste inte alls om att vi skulle komma så det var lite trevligt. Han fick en sån där Soda stream och så fika vi lite. Sedan han vi inte med så mycket mer då i alla fall jag var tvungen att dra hem för att jobba =) Men GRATTIS ERIC än en gång!!!

Hem till jobbet var det. Hade min första grupp i spanska idag. Det gick otroligt bra. Det visade sig att de inte ens kunde säga Hola! Haha, det var en som kunde lite granna. Han tror kanske att han kan mer än vad han kan också. Men men det ska vi nog få ordning på. Hihi. Veronica följde med som moraliskt stöd. Det behövdes verkligen. TACK gumman!!! <3 Ja sedan så skulle jag och Vronkan käka lite tänkte vi. Men vi kom inte långt tills vi blev stannade av branmän som frågade om vi visste i vilken soptunna det brann i. Och nejje det visste vi inte. När vi sedan gick tillbaka till bilen så inser vi att det är påstlådan vid Domus som dem har tänt eld i inuti. Så alla som posta brev efter tömningsdags. SORRY men dem finns nog inte kvar. Innan vi förstod att det var postlådan så hitta jag en tändare som jag kasta i soptunnan. Det kanske inte var så smart. Men men (A) hur skulle jag kunna veta!? Sedan så bjöd Veronica mig på pizza i alla fall. MYCKET GULLIGT av henne. Me gusta muchisimo.   Efter våran tripp på stan så for vi hem till mig och spelade Wii =) Haha Hon ägde sönder mig enda tills jag vi gav upp och jag satte mig ner och spela. DÅ fick jag JÄTTEHÖGA poäng. Haha =)

Men NU väntar massa sömn innan jag ska vara snygg å bli fotograferad!!! :D

NATTI NATTI folket!!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ha ha ja men det är ju så typiskt att de skulle gå bra då. träningsvärk jajemen :P

2009-11-05 @ 09:07:20
URL: http://[email protected]
Postat av: Jenny

Jag fick inte det :O Haha

2009-11-05 @ 13:19:46
Postat av: Pontus

du å sos asså ;)

2009-11-05 @ 18:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0