Min vanliga tur

Ja, jag var till stan idag och fulade runt lite. FÖRST gick jag till mitt nya jobb och till chefen för att prata lite. Jag fick nycklar och instruktioner om hur allt fungera. Fick även all information som jag skulle kunna tänkas behöva. Bland annat så fick jag veta att dem redan har läst TVÅ TERMINER spanska. HUR ska jag klara detta? Det kommer bli riktigt intressnat. Jag fick även förslaget att starta fler cirklar. Vilket skulle vara riktigt bra! Mer pengar till mig =) Haha.  Nej men det ska bli trevligt. Sen när jag var där och prata med chefen så kom Jenny (tjej från Personalstrategerna) förbi och fråga vart jag var i morse. Jag glömde bort att jag hade möte med dem.. SUCK. Men men det löste sig och jag fick gå dit efter jag pratat med min nya chef. SUCK.. Sedan for jag in till Handeksbanken och satte in lite pengar. satte in 700 kr. Så kanske får allt att fungera denna månad. Vi får se =) Jag mötte upp Sara och jag trodde att vi skulle leka lite men hon ville hem och lägga sig i badet. Så ja. Precis innan hon skulle dra mötte vi Pallan =) Mycket trevligt att få se den själen igen =) Saknat mycket. Så vi tjålade lite skit och sedan cyklade jag hem.

Jag cyklade hem glad och munter med massa bra musik i öronen. Och när jag kommer till dörren så mot min förvåning så får jag inte in nyckeln i dörren. Jag kollade på den och den var HELT sne.. Jahapp då kommer jag inte in tänkte jag. Jag ringde min familj som har min extranyckel och de skulle komma över med den. När jag var på väg ner till farmor för att vara där till min nyckel kom så träffade jag på vicevärden. Jag frågade honom om han hade en extranyckel till min lägenhet. OCH det HADE han. Så han följde med mig upp. Jag kom in och han gick hem till sig. TACK för en trevlig snäll vicevärd som släppte inmig utan någon kostnad. Jag skulle även få en ny nyckel utan extra kostnad eftersom nyckeln blivit så i min ficka. SÅ TYPISKT!!!! Men jag kom hem och in  i alla fall. Haha min vanliga tur helt enkelt. SKÖNT att jag slipper betala för det. Har juh ganska ont om pengar som det är liksom... Men men tur att det löste sig!!!

ALLT detta är tack vare den svarta katten som sprang över vägen och korsade min väg... KATTENS FEL!!! Se jag är inte dum som tror på sånan saker. Dem stämmer!!!! 

Kommentarer
Postat av: Gustav

FAN VAD KLANTIG DU ÄR!!!

2009-11-03 @ 19:41:45
Postat av: David

Haha är det lite synd om dig?? ;)

2009-11-03 @ 20:26:41
Postat av: Anonym

Fula runt... Mycket bra ordval!! :)

2009-11-03 @ 22:40:32
Postat av: Tompa

Åh, ska du skylla på katten nu också .. Stackars katt...

2009-11-04 @ 02:15:45
Postat av: Linnea

Snälla Jenny. Var rädd om dig!!!

2009-11-04 @ 10:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0