Löpningsvända

Ah. Vad trött jag är. Haha varit ute och sprungit en timme. Trodde det bara skulle bli en halvtimme eller nåt. Men icke sa Nicke. Haha. Tompa släpade ut mig på en springrunda idag. Inge styrka idag utan kondition. Mycket duktigt. Trodde dock att jag skulle dö efter ett tag men. Jag klarade mig. Stannade förbi servus och snacka lite skit med Lars och Jeppe. Haha Nu är jag helt död och väntar på att få komma in i duschen. Tompa är segare än alla tjejer tillsammans på denna jord ;) Haha men jag tycker om honom i alla fall. Hihi

Nu så blev duschen ledig och jag ska hoppa in i den =) Eller ja gå in i alla fall ;) Ska bli niiiiice =)

Natti Natti folket

Kommentarer
Postat av: Hampus

Vad duktig du är!!!!!

2009-11-24 @ 10:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0