Lite bättre

Allt känns lite bättre nu. Åkte över till David efter jobbet och prata ut om allt bajs som har varit. Ska se om vi ska snacka lite med Perra eller inte. Det återstår och se. Men men. Hade ett givande samtal ialla fall. Jag fick spy och gråta lite och det var behövligt. Precis det jag behövde. Så ska väl sova nu innan jobbet i morgon. Vill nästan inte dit. Usch .. Men men

Ja en hel del skoj hände. Spekulerade lite mer till one. Kom på VÄRSTA BRAIGA idén. Haha och ja. Haha David var så snäll och åkte över med shoklad till mig idag. Jag var på jobbet och han skulle dumpa det i min postlåda. MEN han tog fel.. HAHAHHAHAHHAHAHHA och det visste han inte först han fråga mig om jag fått nå daim idag, nerdumpat i brevlådan. Jag ba "nejje de har jag inte vadårå" så förklara han hur han hade åkt över för att vara snäll och ja... måste ha dumpat i fel!!! SKILL!!! HAha ett gott skratt fick jag i alla fall!!! TACK

Du är så bra vännen!!! Tack för att du finns! <3

Spanskan idag gick HUR BRA SOM HELST =)=)=)=)=)=)=) ÖVERLYCKLIG. Haha

Mennu ska här sovas så jag orkar konfrontera alla världens problem i morgon...
VILL INTE, KAN INTE, ORKAR INTE... men måste *suck¨*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0