kort updatering

Japp halva dagen avklarad nu då. Åkte till PS och var där i inte mer än tio minuter haha. Helt sjukt.. Sen drog jag upp till David och satt med honom i någon timme sådär. Sen ringde Louise och vi träffades på stan. Julhandlade lite till och sedan gick vi hem till mig och fikade. Mathias kom och sa hej efter jobbet hans och sedan kom David hem till mig och fikade lite med oss. Haha.

MYCKET härj har det varit. Känner mig halft slut. Men men de löser sig. Nu ska jag hem till david och spela lite Anno =) Jippie

Kommentarer
Postat av: Tompa

Är ni inte klara med de där?? Så han bara stjäl min tid med dig för att han ville spela Anno?? (A)

2009-11-21 @ 00:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0