jobb

Jaha klockan är 11.19 ochjag ska iväg och träffa min nya chef kockan 13. Jag är skapligt nervös. Ska få nyckel och gå igenom lite saker som är bra att veta. Om ex HUR dem jobar och sådär. Så nervöst det ska bli att faktiskt UNDERVISA i spanska jag som knappt kan det HAHA. Jag kan prata utan problem så att folk förstår mig men jag vette tusan om det är grammatiskt korrekt eller så. Men ja, inte ligger de helt på nybörjar nivå heller. Så vart ska man börja någonstans? Ska man bara köra på repetition eller ska man börja med grammatik eller... VART SKA MAN BÖRJA??? Får juh panik.... Känner mig så osäker på språket också. Det bidrar väldigt mycket till min nervositet. Nu försöker jag låta smart också.. Haha, Nej men jag vet inte ... nervös nervös nervös. Ska iofs inte ha lektionen först i morgon men, JA ska som sagt få lite viktig information och så idag. JAja de går nog bra.

Oj inatt hade jag en knäpp dröm. Jag drömde att jag va på världens röjfest med alla mina biologiska syskon. Haha inge fel med det. Jag tog hand om Hanna och Sara, Dennis röjde som vanligt. och Linda satt och prata med väninnorna i hörnet. Jag hade fått Hanna och Sara å säng och då fortsatte jag att festa. =) Träffade en riktigt fin och nice karl. Som det slutade med att jag spenderade natten med. Vi däckade i hans säng. Vi fortsatte att dejta i flera veckor. Han var trevlig och charmig. Det var som om han var Joel men ändå inte. Haha efter någon månads dejtning så bestämde vi oss för att gå all the way... DÅ upptäcker jag att han har fel könsorgan.. HAN ÄR EN TJEJ!!! Han fråga inte om det var ett problem och jag säger ingenting utan fortsätter!!!!!! Haha. Dagen efter så funderar jag vad det var för fel på mig.. MEN insåg att jag inte faller för själva könet utan faktiskt för personligheten. Vi pratade ut om varför han inte sa någonting och han var rädd att förlora mig. Det slutade med att han opererade dit en  penis och vi gifte oss!!!! HURknäppt är inte det???!!!!! Haha...

Nu ska jag till tvättstugan! Måste tvätta mina arbetskläder. .. Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Nissy McGee

HAHAHAAAA!! Sweet... ;)drömmen asså... :)

2009-11-03 @ 13:10:16
Postat av: Gustaf

Så du är undermedvetet lesbisk ;)

2009-11-03 @ 19:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0