ironiskt

Haha jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag tänker SKRATTA och det är högt och länge. Var och och läste min förra chefs blogg. Haha hon skickade en annan praktikat igår för att prata med mig om hur dålig jag är samtidigt hur fantastisk jag är.. Haha nu skrev hon på sin blogg hur korkad jag är och hur jag borde flytta från Fagersta och växa upp och börja om på nytt. Herre min skapare. Är det någon som ska bort från Fagersta är det ni mina vänner. Asså shit.. De låter på dig som du komer till Fagersta som alfahona och staden inte är tillräckligt stor för oss båda. Du Birgitta och jag vet likaväl båda två att grillen går långt ifrån runt. Ni går flera tusen back VARJE DAG... Och vill verkligen att ni ska få de bra här i livet men inte när ni kör över andra och inte inser själva att det är NI som bär ansvaret. Och vadå att jag inte rätta er efter era krav. JAG FICK INGA KRAV å följa. Hur ska jag följa dem då.. Jag tänkte då att jag tar de ni HAR sagt till mig och utvecklar de till något som jag tycker är bra.. Så det gjorde jag. Jag prioritera alltid kunderna, ar alldeles för trevlig (så trevlig så de tycker att jag ska satsa på försäljningsyrket) HAha Jag fick dit en hel del kunder å många kom tillbaka tack vare mig. Men men. Tar inte åt mig ALL ära. Det är kalrt att det hänger på maten också. Men ja, ni förstår min poäng. Men men. Jag ska fltta från Fagersta, ska bosätta mig utomlands och komma någon vart här i livet. Ser mig själv uppnå mina mål inom loppet av 15 år!! Det ska jag.

Oj oj oj jag kan inte göra annat än att skratta. Hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är dem helt störda eller?? Ska vi tända eld på skiten? Jag kommer då aldrig gå dit och äta ...

2009-11-18 @ 20:30:25
Postat av: Michelle

Får jag gissa på Risbrogrillen? :/ Jag skulle vara där i våras, men jag tvekade tillräckligt för att tacka nej. Vad har hon för blogg? Nej fy, negativa personer behöver man inte omkring sig. Kram!

2009-11-18 @ 22:14:25
URL: http://mistyrain.blogg.se/
Postat av: Hampus

JA det är Risbrogrillen hon pratar om. Helt jäkla störda människor det där är. Hon jobbade där i våras och det gick hur bra som helst!! Men dessa människor ser ner på henne för att hon är tjej och för att hon är för glad och social och ger för bra service. Hur kan det vara fel???

2009-11-19 @ 11:04:20
Postat av: Michelle

Det är så dåligt! Jag var där två timmar och pratade och var välkommen på helgen som kom, skulle jobba natt under helgerna. Men fy vilken attityd och dålig stämning. Nej goda vibbar ska det vara, annars är det inget att ha.

2009-11-19 @ 14:20:19
Postat av: Till Michelle

Satte dem dig på natt de första dem gjorde? Hur tänker man då?? Skulle du jobba svart eller vitt? Var erbjöd dem dig?? Nej men de är utlänningar sen också. De tror väl att man kan göra vad man vill..

2009-11-19 @ 21:01:58
Postat av: Anonym

Det kan jag inte säga :) Ja eftersom jag pluggade under veckorna så ville jag jobba natt. Inget konstigt, jag har erfarenhet. Men det var skum stämning som sagt! Jag stannade hellre hemma under helgen om man säger så!

2009-11-19 @ 21:26:40
Postat av: Michelle igen Obs!

! Nu snokade jag reda på din gamla "chefs" blogg! Det var förra ägaren jag skulle jobba åt. Fastighetsägaren fixade in mig då. De här personerna har jag inte träffat :)

2009-11-20 @ 08:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0