Hur ska det gå

Hur ska det gå för lilla grillen!? Nu har städerskan slutat för att förhållanden är alldeles för dåliga. Hur ska man tolka det?? Dem kommer inte ha någon personal kvar snart, inse att grillen faller samman och gå i KK. Stackars dem. Hoppas de inser läget innan det är försent. Men men så är fallet.

Annars idag så har det inte alls varit någon märkvärdig dag. Färgade om Lars hår så nu blev det mycket bättre. Käkade sedan lite mat. Det bjöds på fläskfilé, potatisklyftor, sallad och bröd. Massa gott vad det. Lars betala men jag laga =) Haha bra kombination tycker jag =)

Efter detta så for jag hem och fixade runt lite med lägenheten. Inte så stor skillnad men. Måste juh börja med min julstädning nån gång. Haha .. Annars får jag hålla på hur mycket och hur länge som helst!!

Nu så blir det att lägga sig i tid idag. Så jag vänder på dygnet åt det rätta hållet =) Haha. Kan inte fortsätta att jobba på en låga som knappt finns för jag sover för lite och på alldeles för konstiga tider. Nu blir det ändring på det!!!

Tompa är redo för sängen nu säger han :O Haha han får nog vänta i en timme till i alla fall :D

Kram till er alla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0