God Morgon

God Morgon världen!!
Inatt sov jag som en stock och har sovit ungefär 10 timmar. Känner mig utvilad och stark. Igår kväll så vart de en liten onödig incident med en av mina vänner. Ibland verkar vännen inte ens tänka ... Hmm.. Aja.. Får se  om vännen ber om ursäkt. Men men.. Det man inte dör av blir man bara starkare av..

Hade en konstig dröm inatt igen... Tror JULSTRESSEN börjar göra sig påmind. Bara 1 månad kvar till jul. Shiiiit och jag har bara köpt ett par julklappar. Lär åka till Västerås någon dag. Och fixa ALLA julklappar. Billigt och bra åfr jag se till att det blir iår. Förre åre köpte jag alla julklappar i Costa Rica, Nicaragua och USA. Blev ganska mycket presenter. Och iår måste jag försöka hamna på en mer budget som är rimlig. Haha... Men ja Någon som är intresserad av att åka till Västerås och julhandla lite?? Hojta till!!!

Idag ska jag träna och försöka städa lite. Julmusiken igång, kan juh inte bli annat än bra.

Jag och Tompa kollade aldrig på Harry Potter igår. Haha det blev så sent så blev lite 2 1/2 men istället. Haha. Inte mig emot. Sedan sov jag riktigt gött :D

Har även fått en hel del kommentarer från stammisar på grillen som frågar vart jag är och att de saknar mitt fina leende och goda service på grillen. Haha. Ja till och med gästerna saknar mig. Grillen, good luck!!!!Känns faktiskt bra att veta att folk UPPSKATTAR det jag gör. Synd att inte själva grillen gjorde de. Haha de gick miste om en riktigt sprudlande person. Men deras problem ;)

Nej nu ska jag fånga dagen!!!!

Kommentarer
Postat av: Linus

Klart dem saknar dig. Vem skulle inte göra det?? Haha men du har rätt, det är grillens problem.



Sure med julklappshandling. När?

2009-11-19 @ 14:13:51
Postat av: Anton

Haha ja du sätter ju dina spår när du har varit framme!!!

2009-11-19 @ 20:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0