God Morgon

God morgon världen.
Ont i huvudet och jag har alldeles för mycket att göra så hinner int eligga stil och vila.
Nu klockan ett ska jag dansa ... Ska lära mig endans till One, sedan blir de innebandykl 15 och sedan efter de antar jag att det blir lite filminspelning. Men det är inte 100 än. Det märker vi.

Anna ringde och väckte mig idag. Hon hade varit ute och festat och var nu lite trött och väntade på tåget hem  så hon ringde till mig. Haha. Stackaren. Men men hon finns med i mina tankar. Hoppas hon mår lite bättre senare ikväll!

Nu ska jag plocka ihop  mina innabendy saker innan innebandyn!

Ha en bra dag folket!!!


Kommentarer
Postat av: Chrille

Bakisringningar är alltid lika skoj!

2009-11-28 @ 18:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0