GOD morgon

God morgon Fagersta och Världen.
Hoppas alla känner sig lika pigga och glada som mig =) Hihi. Förmodligen inte. Ligger och funderar på hur många som kan ligga bakis idag. Oj oj oj, inte lätt. Och så vaknar jag och är hur pigg och glad som helst då jag förväntar mig en riktig kanon dag =) Först spela in film med Lars och David. Ska bli niiiiiiiiiiice, sedan innebandy ocg Lars ska vara med :O och innan detta så ska vi fixa pepparkaksdeg då jag och Lars ska baka i morgon. *längtar* och ikväll så blir det att åka till Nord på fika då hon fyller år. GRATTIS TILL HENNE!!!!!!!! Älskar den tjejen. Tänkte ägna ett helt blogginlägg till henne senare. Men kanske inte blir först ikväll då jag har mer tid. David ska komam och plocka upp mig snart!!! AH måste skynda mig.

Ha en bra dag allihopa =) Det ska då jag ha i alla fall :D
Pussar och Kramar och all kärlek till er!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja de ska bli intressant o se mig spela innebandy xD ja kan inte ens reglerna o har inte hållt i en bandyklubba sen vi gick på högstadiet xD (Y)

2009-11-21 @ 11:17:08
URL: http://viskandevargen.blogg.se/
Postat av: Wiccy

Jag är också pigg och glad :D Låter som om du har en nice dag framför dig! :)

2009-11-21 @ 11:59:19
URL: http://wannaknowmysecrets.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0