Fredag 20/11 morgon

God Morgon världen.
Inte alls pigg idag. Har sovit dåligt, börjar bli förkyld och ont i ryggen.. Blä ... Får se om  de släpper under dagen. Eftersom jag har slutat på Grillen så är det tillbaka till Personalstrategerna som gäller. Ser nästan fram emot de!!!! HAha hellre de än grillen. Då kan man juh nästan förstå hur illa grillen var. Haha... Det är ingen som har sagt att jag ska tillbaka dit.. Men drar dit ändå. Haha så duktig jag är. Se om jag kan få nån julklapp avklarad idag när jag ändå är på stan. Har juh så många att köpa till. Min biologiska familj, min fosterfamilj, Joels familj samt lite vänner som förtjänar en liten julklapp =) Typ Lars, Nisse, Tompa, Nord, (david?), Sen har jag inte kommit så mycket längre. Många ska få julkort och det anser jag att räcker långt. (A) Men men. Nej nu ska jag gå och ta på mig lite kläder för att sedan cykla ner på stan. Ska träffa Louise i dag med. Ska ta en fika eller nåt.

Oj vad veckan gick fort, var tänkt att jag skulle träffa Lovisa här i veckan med. Oj oj oj , det får vi ta nästa vecka. Du får inte tro att jag glömt bort dig. Det har bara varit mycket den här veckan. Jaja. Nej nu måste jag skynda mig =)

Ha en bra dag allihopa. Får se när jag hinner updatera bloggen nästa gång =)

Kommentarer
Postat av: Nisse

Ska va en LIIIITEN då om jag förtjänar den... ;)

2009-11-20 @ 12:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0