fortsatt tur!?

HAha jajamensan vilken bra dag detta har varit. Som jag skrev innan så gick min hemmanyckel sönder idag. TUR hade jag som fick tag på vicevärden som jag skrev i det förra inlägget. Efter att ha setat och planerat inför spanskalektionen i morgon och haft tvättstuga så drog jag ned till Lindgården för att jobba lite. Visserligen så skulle vi bara baka men i alla fall. Väl på lindgården så får en annan assistent för sig att springa och ta emot bollen då när jag står och kickar. Så jag sparkar i tån på hans smalben. så jag tror tametusan att jag bryter tån. Det är blå och svullen och gör allmänt ont. Nageln rök i alla fall. SKa kolla upp det i morgon på sjukhuset tänkte jag. Ska ta en alvedon innan jag går och lägger mig så jag kan sova. För med denna smärta så är det då omöjligt. Haha.. Sedan så på hemvägen drog jag förbi servus och handla bröd till ikväll osm jag och Tompa har käkat. Kommer hem och inser att mina räkor är sönderfrysta. SUCK det var bara att gå ner igen. Med min stackars tå. Tycker lite synd om den. Tompa har tittat på den nu ikväll och han tycker inte den ser fin ut. FFS... Blir så trött.. Haha Men men vad ska man göra. Sjukhuset gör inte så mycket åt brytna tår i alla fall. Så kanske ska strunta i läkaren i alla fall. Onödiga pengar att slänga ut!? Jag tror iofs inte att den är bruten utan bara riktigt illa stukad och att nageln flög av.Så himla skoj. Jag kommer hinna dö innan dagen är slut haha. Nej då de tror jag inte men.. JA i morgon hoppas jag på lite mer tur!!!!!

Kommentarer
Postat av: Tompa

Nu när du väckt mig!!! Fan va dåålig du är!!

2009-11-04 @ 02:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0