FJORTIS

Haha oj vad fjortis jag har vart idag.
Spelat in en massa film. De blir nog bra.
Kanske blir lite mer i morgon.. de märker vi.

Annars så har jag lekt med Nord idag. MYCKET trevligt.
Hihi vi tjockade i oss massa glass.
Och blev bannlysta från snyggats-chatten.
Haha mycket trevlgit som sagt.

Men ja är massa trött och ska försöka sova ut.
 Sista lediga dagen innan en ny arbetsvecka =(
Men men det ska väl gå antar jag.

Innebandy idag annars precis som vanligt.
Tyckte att jag spelade på ganska bra.
Fick vara med på ett mycket bra sätt idag.
Hade även många fina chanser på mål.
MEN som jag självklart missade ;) Haha.
Men men det var kul idag i alla fall.

"Och bara så ni vet!!
Jag är ett stort JONAS-FAN!!!!!!
Jag älskar honom sååå mycket.
Det kommer bli han och jag.
Jag looovar"

Det sista var ett litet urdrag från filmen jag spelade in idag =) Haha
Så NEJJE det var inte seriöst (A)

Kommentarer
Postat av: Pura-Vida Maj!

Hej Jenny!



Hittade hit från din facebook. Lite svårt att hänga med ibland, men jag gillar att det känns som att typ prata med dig, för du skriver väldigt likt mot hur du brukar snacka.

Hoppas allt e bra!

/Juanes

2009-11-15 @ 13:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0