EJ BRUTEN

Min tå är INTE bruten har jag bestämt. Haha. Nej men svullnaden har gått ned och det är nästan så jag kan böjja på den. så WOOOHOOO hur bra somhelst juh. Så vi får se. Jag inbillar mig att den inte ser så hemsk ut idag oxå men jag vet inte. Kan bara vara inbillning. Men ja, har inte lika ont heller och bara det är juh hur bra som helst!!! Tycker jag i alla fall. Thihii

Igår kväll vid elva så bestämde jag och Veronica att vi skulel träffas ett litet tag. Vi tänkte oss först i en timme. MEN riktigt så blev inte fallet. Vid halv två så började vi röra oss mot Veronica men stannade vid 7:an och prata i över en halvtimme till. Där insåg vi att ingen av oss ville bli vuxna :O HAha MEN det var MYCKET trevligt att få träffa den damen igen. Vi måste göra detta oftare. TACK för en trevlig kväll.

När jag väl skulle hem igen för att umgås med Tompa hade han somnat i sängen. Så sött thihi. SÅ jag lät han sova och jag la mig i soffan. EFter en timme kom han och la sig i soffan och vi kröp ned i sängen. Varför ligga obekvämt i soffan när man kan ligga skönt i sängen :D haha. Vi sov till ungefär tio och käkade sedan frukost. nu sitter han i telefon och snackar jobb så tänkte passa på att updatera min blogg :D Han drar snart tillbaka till Västerås och då blir jag själv. Ska då fixa iordning allt inför spanskan ikväll! :D OJ nu kommer Topma. Dags att va social =)

PS VILL gratta Camilla och Eric som fyller år idag =) GRATTIS TILL DEM!!!!

Ha en bra dag folket.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha nej klart man inte vill bli de ännu. Har inte fått leka av mig allt :P Ja vi får börja leka lite oftare :) Tack för den trevliga kvällen

2009-11-04 @ 15:35:14
URL: http://[email protected]
Postat av: Gäst

Om foten är mörkblå(vid tån) så har du troligen brutit tån..men ingen ide å gå te sjukan, dom säger typ jaha..och så tejpar dom eller binder den..eller inte ens de..

2009-11-04 @ 22:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0