Jahapp.....

Tack vare min egna lilla skyddsängel så är jag ganska nöjd med hur dagen slutade. Ska dra igenom dagen från början.

Vaknade otroligt tidigt i morse. Så vi gjorde lite frukost och sedan kröp vi ner i sängen igen. HUr myyysigt som helst. Oh vad jag älskar den där själen!!! Så mös lite med honom innan jag satte mig tungt på cykeln och cyklade till jobbet. Uch hade så ont i magen. På väg till Jobbet lyssnade jag på Caedmon's Call. Jag vet inte vad låten heter men, den handlade om att man skulle ha hopp. Man skulle inte ge upp utan ha hopp om allt. Så efter den låten kände jag mig väldigt taggad till att ta itu med denna dag men enny utmaning. Men känslan av att något skulle vara fel även idag satt kvar.  Och mycket riktigt. Kom till jobbet och frågade så fort Kamran kom till jobbet vad det var han ville prata med mig om. Vi satte oss ned och prata. Och nu var ALLT fel, allt från att jag höll tallrikarna fel när jag servera till att jag inte var tillräckligt trevlig. Först ville jag ta det som en man. Inte visanågonting. MEN när han väl sa "Men vi är jätte nöjda med dig och vill verkligen ha kvar dig" då brast det för mig. Haha jag är skitdålig och bör sluta MEN jag är jätteduktig och de vill verkligen ha kvar mig ......Hmm hur går de ihop. Av ren frustation så börjar tårarna rinna. Kamran kollar på mig och säger att jag genast ska sluta gråta och gå hem för dagen. Men jag säger att de e lugnt och sedan springer in på toan och torkar mina tårar och sedan ut och arbeta. Menjag höll inte. Messade min kontakt på AF och de ringde mig och kallade in mig till ett akutmöte. Efter att ha pratat av mig där om ALLT (precis ALLT) Så jag gick tillbaka till grillen, hämtade mina saker och sedan fortsatte jag hem. Kändes skönt när jag kom hem. Ringde till puddingen och prata lite med honom. Känns bra och veta att man har så bra folk som står bakom en och stöttar en.

Så det var det som har hänt på grillen idag. Hmm får se vad som händer härnäst. Ska inte gå dit i morgon i alla fall. SÅ mycket har jag klart för mig! Det fick jag inte för AF heller så.

Nu så blir de ev film i blåa. Träffa lite folk och må bra då Joel var tvungen att träffa släkten idag =( Men ska leka i morgon ist. Eller så ligger jag bara hemma idag och tycker synd om mig själv. Haha nej då. Ska träffa David i alla fall hoppas vi. Kommer en updatering om vad som hände nu ikväll:D

Kramar till alla!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så det har verkligen skett nu. Följ ditt hjärta och magkänsla så blir allt bra.

2009-11-17 @ 19:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0