17 november kvällskvist

Så skönt att veta att jag har folket på min sida som förstår varför jag gjort som jag gjort. Till och med AF och PS tar mitt parti. YES... dem har sett mitt riktiga jag. Sweet. När till och med kocken själv inte trivs och mår lika dåligt som jag så lär juh det betyda någonting!?

Och i inlägget innan så menar jag INTE att kocken är dålig på att laga mat... Absolut inte.. Mathias är nice och honom tycker vi om!! Haha han är det enda som fått mig att ens vilja gå dit!! Är tacksam över de bra människorna denna värld har!!!

Jag är en otroligt bra människokännare. Likaså Mathias och vi båda blev grundlurade när de gällde folket på grillen. Haha. Hoppas han tar sig i kragen och säger till dem det han sa till mig idag. Hoppas hoppas hoppas. Det skulle verkligen sätta grillens rykte på spel.

Många ser mig som en söt liten tjej som inte gör en fluga för när. Men när jag blir förbannad så blir jag. Och så som grillen har behandlat mig. Nu kommer jag inte vara nådig... Men ska försöka vara kristen mitt i allt detta och förlåta och välsigna... Men svårt är det. Hoppas jag hittar något jobb som visar sin uppskattning så man känner att man kan ge 110%

Haha säger som Lars sa idag "Hur kan de påstå att du inte jobbar? Och inte är trevlig osv. Du är pratkvarnen själv som alltid utstrålar positiv energi. Är de inte nöjda med dig lär de aldrig kunna bli det. Men jag förstod på en gång att det inte skulle hålla då --------------- (skriver inte anledningen då de kan låta fel)" Lars du är så jäkla bra. Du känner mig och vet vad jag år för. Efter x antal år så =) Haha 

Men men, Nu ska vi inte vara bitter. Sitter med min alldeles egna lilla stjärna och drömmer mig bort. Jag drömmer om ett liv utan större problem... Känner verkligen kärlek och värme. Hoppas alla får uppleva detta!!!

För övrigt så blir det PEPPARKAKSBAK i helgen med Lars. Hoppas verkligen på det i alla fall. Det skulle vara otroligt flumm :D Haha.. Men det märker vi. 

NU blir det i alla fall mycket mys med kärleken. Kanske en liten kvällspromenad?!?! :D:D

Natti natti folket <3<3 

Kommentarer
Postat av: Elin

Elin måste baka pepparkakor i helgen! :O Annars utvecklas hon till en understimulerad grottmänniska som bankar och slår på saker med en stor klubba :D (A)

2009-11-18 @ 07:27:44
URL: http://viskandevargen.blogg.se/
Postat av: Matthias

Haha Oj nej det får inte hända. Jenny SE TILL ATT BAKA PEPPARKAKOR MED ELIN!!!!!

2009-11-18 @ 09:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0