Diskussionen nerlagd

Alla onödigt fula kommentarer om min fest. Alltså det var personliga kommentarer till några av mina gäster. Så fruktansvärt onödigt.. Till och med nu i efterhand så såg jag att det fortfarande pågick!! Så nu har jag tagit bort dom och kommer det fler ang den diskussionen så tar jag bort dem.

och för att klaröra vissa saker.
JAG ÄLSKAR FORTFARANDE LARS!
H
on är en av mina vänner och vi har ingenting osagt sinsemellan. 
Vi är vänner och är inte osams eller nåt.
Den tjejen är på tok för bra för att kunna förloras!
Vi är "grannar", vänner å gamla klassisar.
Hon är toppen!!!


SÅ då var det sagt också.
Då kan vi släppa den biten...

Nu ska jag återgå till jobbet. och kanske äta lite!?
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0