Blommogram

Det ringer på dörren och jag öppnar. Utanför står en karl med blommor till mig. Jag ser lite förvånad ut men tar emot och tackar. Mycket chockad rör jag mig mot soffan och öppnar sakta men säkert. Det är en höstbukett det konstaterar jag väldigt fort =). Läser sedan kortet. Det var ett "lycka till i framtiden" kort från Grillen.

Fortfarande chockad sitter jag nu i soffan och beskådar blommorna samtidigt  som jag bloggar om det. Helt chockad. De kanske förstod hur de har behandlat mig och att det gjort fel och därför ville de uppmuntra mig med blommor? Ja, hoppas de har kommit till rätta. Undrar hur de går för Mathias som inte trivs så bra där. Hoppas han tar sig i kragen och gör det han borde göra.

Men jag tackar för blommorna. Tack och bock.

Nu ska jag återgå till spanksan... Vänta de ringer på dörren igen ...

Haha de va ett till blommogram. Ska kolla vem dem var ifrån. . .
Från mina underbara vänner i Västerås. Dvs Tompa med flera. inklusive Joel står de =)
Åh mina underbara vänner vad jag älskar dem!!!

Så denna dag kan juh inte annat gå mer än åt ett håll. Helt underbart =) Har fått två blommogram och känner mig otroligt älskad =) Tack ska ni ha =) Tänk att en blomma kan göra så mycket =)

Nu blir de spanskagöra med ett stort leende på läpparna


Kommentarer
Postat av: Tompa

Varsegod snygging!!!

Haha grillen.. Ojo joj nu har de dåligt samvete!!!

2009-11-24 @ 16:06:11
Postat av: Michael

Du förtjänar varenda blomma du fick!!!

Du förtjänar så sjukt mycket mer!

2009-11-24 @ 16:56:57
Postat av: Anton

Du är värd så mycket mer gumman!!

2009-11-24 @ 18:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0