Besviken!

SÅ sjukt besviken jag är. Fattar inte hur folk är pantade. ÅH (Jag vet att chefen läser min blogg och skulle uppskaffa att detta INTE påverkar mitt arbete. Här är jag privat och på jobbet proffesionell. TACK)

Japp varit på grillen hela dagen som vanligt. Och det jag skriver nu får absolut INTE påverka deras mat. För godatre mat i stan får ni nog leta efter. I morgon serverar vi Spagheti och köttfärssås somdagens. Under dagen så fick jag reda på att vi inte alls höll oss till det som vi hade kommit överrens om. Känner mig så otroligt överkörd. Och sedan säga "Ja, vi kan göra som vi sa innan MEN då blir inte vårat samarbete långvarigt" Vad är det för någonting. Och ja jag  kan förstå att livet inte är rättvist å blablala och vissa saker är självklara. Allt från att folk emd utbildning är högre uppsatt MEN jag har massa erfarenhet å så juh. VAd är problemet. Men men. Ja det är väl bara svälja å gå vidare antar jag. MEN jag tycker inte om idén.

Jag ska be att det ordnar sig för mig. Att det löser sig med ALLT

Nu ska jag snart iväg och jobba. Får riktig lön, vettig lön och manuppskattas för det man gör. (Det jag gör på grillen uppskattas det med !!)

Jobbet kallar!!! SPANSKA woooohooooo

Kommentarer
Postat av: jag har en ip

lalalalalaaaaa IP lalalalaaaa!!!

2009-11-12 @ 01:20:14
Postat av: nisse

iiiiiippppppp

2009-11-12 @ 01:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0