Amanda Nordfeldt

Amanda Nordfeldt <3
Vi träffades då vi skulle börja konfirmera oss när vi gick i åttan. Jag kommer inte ihåg dagen exakt. Men jag kommer ihåg att vi fick kontakt mycket lätt. Du var en tjej som jag (trots min blyghet och allt) fick kontakt med och tyckte om. Vi hade inte samma intressen men på något sätt så klickade vi. Vi träffades på konfirmandtimmarna och sa hej till varandra i skolan. Vi träffades någon gång hemma med.  Det var den nivån vi hamnade på. Sedan i nian så var du en riktig vän till mig. Min mamma dog och du klev fram i mitt liv. Du var ett otroligt stöd för mig. Du kanske inte tänkte på det själv. Men bara genom att vara den vän du var, så VISSTE jag redan då att du var en vän som skull finnas med i mitt liv länge.

Nu har det gått ca 6 1/5 år sedan vi träffades för första gången. Och jag bara känner hur du växer i mitt hjärta. Vi bor på olika ställen - men det hindrar oss inte. Vi har inte riktigt samma intressen - men det hindrar oss inte. Du är verkligen en av dem bästa och våran vänskap betyder mycket för mig!!!

Du är en kvinna med mycket vilja här i livet. Du vet vad du vill och du vet vart du ska någonstans.  Du är ärlig och lyhörd. En riktig sann vän. Man har ALLTID kul med dig. Du är en sådan person som man längtar tills man får leka med igen.

En helt fantastisk människa som många borde uppskatta!!! Och lära känna för dem som inte gör det.

Nord är en människa som jag älskar och värdesätter otroligt högt!!

Med allt dett så vill jag säga GRATTIS på födelsedagen vännen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0