Alltså folk

Kan inte alla bara växa upp?? Nu skulle jag hjälpa en människa men henens skolarbete. Jag har gjort så gott jag kunnat MEN räcker det? Nej... Känns osm om jag ska göra hela arbetet innan folk blir nöjda. ALLT började med att denna människa ringde ig och fråga om jag skulle vara ledig onsdag 4 november (igår) så hon kunde få hjälp. MEN hon kanske inte skulle kunna så jag bad henne höra av sig I TID om det blev något. Hon ringde inte så jag åkte till Örebro. JAG VAR ETT AS som inte satt hemma hela dagen och väntade på henne. Jag drog vid två till Örebro för att fira min vän Eric. DET VAR FEL. Sen så skulle fi fixa det elva idag och jag sa att jag hade bestämt annat men då hon sa att det bara skulle ta kort tid så fick det väl gå. Och när hon kommer ger hon mig pikar om vilken hemsk människa jag är som skiter i henne. Jag blir så trött.

Jag ställer verkligen upp för mina vänner. Det tycker jag. Jag sa att jag skulle hjälpa henne med detta arbete och det gjorde jag. Vart är problemet. Prata lite med David om det för att jag kände mig verkligen hemsk ett tag. Men han sa att jag gjort helt rätt. Så ja. Det ska väl inte ens behöva bli värsta grejjen av allt? Men jo tydligen. Jag förstörde allt genom att det snöade idag också. Det fick jag minsann höra . Jag kan inte styra över vädret. Må jag vara bra MEN inte så bra...

Tycker verkligen om denna tjej. Men nu har hon gått bakom ryggen på mig och massa skit. Vilka är en trogen liksom!? Nisse han är bra bra... Det är han. Han vet jag vart jag har någonstans. Även om han är duktig på å ljuga.. Eller NEJ det är han inte. Han ljuger ofta men sådär dåligt så man fattar att de e skämt liksom. Han betyder mycket!!!

Tänk om folk kunde vara lite mer vuxna och ta saker face to face ist.. Tänk om ....

Kommentarer
Postat av: Nisse

Ordning på Nisse!! :O Who would have thunk it... :) Känns lite bra å bli omnämnd sådär faktiskt... :) Tack!! :)

2009-11-05 @ 21:19:39
Postat av: Tänker för alltid vara anonym

Skulle de vara ordning och reda på Nisse.. Du skämtar.



Och släpp skolarbetet med henne. Du gjorde ditt bästa!!!

2009-11-06 @ 18:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0