7 november

Jaha.... denna dag var då över. Tänker INTE skriva värsta långa blogginlägget då jag är massa trött. MEN var upp på stan och hjälpte kyrkan att samla in pengar till Världens barn! Gick mycket bra tycker jag! Hihi. Härjade med konfirmander och lite annat. Träffade även Jonas, David och Eric på stan. Det var trevligt. Efter detta så for jag hem och lagade mig lite mat. Gott var det. Sedan kom Nord förbi någon timme och vi snacka skit. Mycket trevlgit att få se den damen igen =) HAha...

Sedan så kom grannen förbi och lockade mitt hår och sedan for jag till Blåa där vi skulel fira Eric och Jonas. Haha Jonas fick SKITSNYGGA trosos av folket. Haha typ storlek 52 eller nåt. Haha skratta man eller vad!? Vi käka lite gott, vissa kollade film men jag och Nord drog hem till mig. Där drygade vi rint på snyggastchatten. Haha Gud vad skoj vi hade!!!! Och nu åkte hon hem.

TACK till alla som gjort min dag så underbar!!!!!

Natti natti <3

Kommentarer
Postat av: En Beundrare

du drog från kalaset för att dryga med folk på snyggast??

2009-11-08 @ 21:24:08
Postat av: "Karro"

Grattis till snyggingarna

2009-11-09 @ 17:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0