29 november = otursdag

Usch vad min dag INTE har varit okej. Asså shiiiit.. Skulle nästan inte kunna varit värre...

Men ja vaknade alldeles för tidigt i morse och kände redan då att det inte skulle bli någon bra dag. Så jag låg kvar och drog mig en liten stund. Ville egentligen inte alls gå upp .. Men  så småningom var jag tvungen. Så klev väl upp, och gick ner till famor och lånade lite prylar då jag skulle julpynta och städa hemma. Så begav jag mig från farmor. Jag gick genast ner till källaren där jag skulle hämta upp alla mina ljusstakar och allt julpynt. Men attans. Visst hade någon knipsat mitt lås och rensat mitt förråd... MOOOGET! så helt förtvivlad cyklar jag upp på stan och köper mig ett nytt lås.. Cyklar sedan hem igen för att kolla vad för julpynt jag har kvar hemma... hittade ett par gardiner så tänkte att jag kan juh sätta upp dem i alla fall. Så jag börjar putsa mina fönster och tvättar mina blommor, stryker gardinerna och ska sätta upp dem . Men sen kommer jag tillde momentet att jag skulle sätta upp gardinerna och det GICK inte.. Jag fick inte ens på den på stången.. Fly förbannad skriker jag åt Jesus och sätter mig gråtandes på golvet... Vet inte vart jag ska ta vägen. I all frustation så känner jag inte igen mig själv. Varför skulle jag sätta mig och gråta över en gardin !?!? Ja efter mycket om och men så ber en vän mig att sätta mig ner och meditera lite. Så det är precis det jag gör. Efter detta så stryker jag om gardinen och försöker igen. Gardinen glider på lätt som en plätt och jag kan då dammsuga och torka alla golv, sätta tillbaka alla blommor. Det kändes ganska skönt. Sen kom mina grannar och gav mig deras gamla ljusslingor efter att de hörde vad som hade hänt. De är lite halvdana men . Nu blev det lite mysigt i alla fall.

Nu sitter jag och kopplar av med en mycket härjig cam-konversation.  Skönt att få någonting så bra på kvällskvisten =) Hihi ...

Det är min dag. Ja just ja. där emellan så fick jag en jäkla massa stickor över hela handen....

Jag har säkert missat någonting där emellan .. Men men det får vara så länge =)

Kramar till Alla!

Kommentarer
Postat av: Anton

Ta de lugnt gumman Stanna upp och andas!

2009-11-30 @ 10:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0