28 november

Gud vad dagarna går fort.
Det är redan den 28 november och det är mindre än en månad kvar till jul :O Många julklappar är dock redan avklarade men jag har en hel del till att köpa in. Men men inte få någon panik över det.

Japp, dagen idag nu då. Jag är helt död. Men men det behöver vi inte nämna. Jag drog iväg och dansade med Emelie. Vi hade även ett givande samtal som fick oss båda att må bättre tror jag. Men dansen la hon upp bra. Det var på en rimlig nivå som jag klarar av ;) Så det var bra =) Efter allt dansande så drog vi och spelade innebandy. Det gick ... okej.. Men inte så mycket mer än okej. Vi var inte så många och ja, nja men de gick Okej. Japp.

Nu sitter jag hemma, har ätit lite tacopaj och är hur trött som helst. Tänkte att jag skulle ut och ta en liten powerwalk senare ikväll. OM jag orkar. Det återstår att se. Är så sjukt trött nu. Hoppas nästan att David INTE ringer och säger att vi ska göra film. Jag har avböjt fyra fester och vill mer bara sitta hemma och pilla mig i naveln en kväll ;D Var otroligt länge sedan jag satt och bara rådde om mig själv. Skulle behövas någon timmes meditation och avslappning. Det skulle jag behöva nu. Så ska sätta mig och försöka i alla fall :D

Ha en bra kväll allihopa!!!

KRAMAR till ALLA

Kommentarer
Postat av: Tompa

Haha jag bara kom till dig i alla fall :D

2009-11-28 @ 21:23:52
Postat av: Elin

Tyckte innebandyn var rolig =)

2009-11-28 @ 21:59:04
URL: http://viskandevargen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0