26 november

Åh vad Jonas och David är ... störda. HAHAHAHAHA Men attans vad jag tycker om dem där själarna.
Jag redigerat film och så har vi sysslat med idag. Det har gått... bra haha. MEn attas vad störde dem är. Stackars lilla Jonas som är sjuk :O Han hade tappat rösten stackarn.. Så hoppas han blir bättre snart..

I övrigt idag så har jag tagit en nice tur till centrum med Lars. Handlade lite julklappar och mat och annat skoj =).Det var massa trevligt. Känns bra att man börjat beta av julklappar också. Niiiice. Annars då ... Tror inte jag har gjort nå mer relevant idag. Jag käkade räksalladen som jag sa att jag skulle göra =)

Annars en ROLIG kväll med två flummiga karlar :D

Nu ska jag snacka lite mer skit med Fredrik och sedan sova.
Natti Natti folket :D
Kärlek till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0