21 november

Jag kände som sagt på mig att det här skulle bli en bra dag. Och det har det =) Så himla skönt. Och jag tänkte dela med mig av min dag =)

Först klockan elva messar David mig och frågar om vi börjar bli klara då vi hade planerat filminspelning idag. Så jag messade Lars och sa att hon skulle komma när hon var klar och sedan for vi iväg till stan. Vi handlade lite pepparkaksdeg och sedan gick vi till Pingstkyrkan och spelade in mitt fjortisklipp till One. Haha blev mycket bättre den här gången . Haha så de va niiiiice :D Efter detta så for vi hem till David och käkade lite och sedan till Innebandyn. Innebandyn kändes bra idag då jag gjorde en tre-fyra mål. Även Lars gjorde något mål =) Så duktiga vi är. Hihi jag är då stolt över bådas insats =)

Efter innebandyn så skyndade jag mig hem och duschade för att sedan skynda mig till lasarettet där skjutsen skulle gå till Amanda. MEN skjutsen var lite sen och det visste inte jag så skjutsen kom 20 minuter senare. Och jag som hade stressat så. Haha. Men men vi åkte upp till Nord i alla fall och där åt vi tårta tills grädden spruta ut genom öronen (A) Haha. Lisa, Magnus, David och jag åkte upp till nord. Mycket härligt gäng må jag säga =) Så efter att ha flummat sönder där så drog jag och David oss hem. Vi satt och prata i bilen i nästan en timme =) Om allt möjligt skit. Eller ja skit var det väl inte men om det mesta i livet.

Och nu sitter jag här och är JÄTTEtrött. Funderar på att gå över till Lars och sätta sig. OM jag orkar. Känns väldigt långt dit för tillfället. Eller om jag bara går ut och tar mig en uppfriskande kvällspromenad. Hmm tror nästan att jag ska göra det. Trots hur trött jag är så ska jag göra de. Ska ringa Till Tompa och se vad han gör. Skulle va skönt att ha någon här. Haha...

I morgon ska jag orka baka pepparkakor med Lars. Får se hur de går. Haha. Det ska bli nice i alla fall.

Dagen har varit helt underbar i alla fall. Nästan en heldag med Lars. Vad kan gå fel där?? Förutom att jag legat i massa huvudvärk men. Det behöver vi inte tala om ;)

Nej nu ska jag fånga denna lördagskväll =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Lars

Obeservera ett mycket viktigt faktum att vet var mitt första mål NÅGONSIN (A) hahaha :P Men tack för en kul dag! Alla blåmärken o skit var värt det haha :P (Y)

2009-11-21 @ 22:33:22
URL: http://viskandevargen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0