16 november

Yes en ny dag avklarad och sitter nu insvept i puddingens famn. Han sitter och härjar med Tompa och jag halvsover. Haha. Kan man  må  bättre?? Tror inte det. JO det skulle kunna vara bättre. Men men ..

Känner mig så ouppskattad på grillen nu för tiden. Och hur länge har jag varit där? Haha. Men det är kockis hit och kockis dit. HAn är otroligt duktig på att laga mat. Det säger jag ingenting om . Men som idag så fick jag en bok i handen och skulle bokföra. Jag har ALDRIG i hela mitt liv bokfört någonting på allvar i alla fall. Och jag får ingen klapp på axeln eller någonting. Nja känns otroligt ouppskattad bara. Jag kräver inte att de ska gräva stora gruvhål och börja leta efter guld och så men. Ett "Bra gjort Jenny" eller "Var det svårt? Du verkade få till det i alla fall. Bra" Men nej ingenting. Hmm.. Jaja.. Jag är inte lika värdefull som Kocken. Jag är juh bara ettMähä som sköter kassan och är otroligt duktig och ger kunderna mycket bra service. Det är juh inte värt någonting.   Nej nej. HAha... jag tycker verkligen jag gör ett hästjobb. Och nu ville dem prata med mig i morgon igen. Se vad som finns att klagas på eller kanske något annat lika trevligt.

Nej förlåt nu är jag bara negativ. Men så  blir det när man känner sig ouppskattad. Så är det. Vem kan klandra mig liksom.

Grillen har i alla fall bra mat. Så kom dit och testa maten vettja ;) Lite dubbla budskap kanske. Det är trevlgit folk på grillen. Det är det verkligen och de ger bra och god mat. Otroligt fina människorär det. Och kan va min självkänsla som spökar och känner mig så. Det vet man juh aldrig. Men mina känslor måste i alla fall få komma upp till ytan. Och däremed basta. Hoppas jag inte får skit för detta sen.

Nu säger puddingen att jag ska stå på mig och om jag känner såhär så måste man ta upp det med dem. Så det tänker jag göra i morgon när dem pratar med mig om det dem nu ville prata om. Hoppas på en bra dag. Haha sötnosen ska följa med mig till jobbet. Eller han kommer när vi väl har öppnat liksom. Så jag får umgås med honom maximalt. HAha han är så otroligt bra för mig. Hade verkligen glömt bort vad lycka och hela den biten innebar =)=) Jag är så lycklig.

Nu ska vi snart mysa ner oss i sängen alla tre och kolla på film. Sen blir de upp till jobbet i morgon. Känns som om den dagen kommer bli en utmaning, Men sådana tycker vi om!!!! Känner mig laddad. Med sötnöten vid min sida klarar jag ALLT!!!!! <3<3<3

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Tompa

Tala om för dem hur du känner. Du kan inte gå omkring och känna så!! Stå på dig vännen. !!! Vi vet att du itne vill Grillen ont utan bara dina känslor!!! Andas. KRam

2009-11-16 @ 23:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0