15 November

Idag har jag inte gjort NÅGONTING. Jo jag har käkat och vattnat mina blommor. Sen har jag bara legat i soffan och inte gjort någonting. Ska snart träna lite styrka hade jag tänkt. Ett två timmarspass blir det nog. OM det inte dyker upp något annat trevligt. HAha nej då ska verkligen försöka träna lite. Men måste erkänna att jag har lite träningsvärk efter innebandyn igår. Haha som sagt spelade väldigt bra och så så =) Men men.. Mer träningsvärk ska det bli. Anledningen till att jag inte gjort något är för att jag legat i sån huvudvärk så jag vet inte vad. Jaja orelevant fakta.  

Annars en dag som denna så hinner man ju tänka och fundera lite. Saknar Costa Rica och hela dess innehåll så otrolgit mycket. Satt och prata med folket på skype häromdagen och inser hur jäkla bra jag har blivit på spanska. Jag är så bra =)

Har funderat en hel del på Mamma idag. Och det har känts mycket bättre idag. Även om saknaden är otroligt stor nu. Vet inte hur jag ska förklara saken men.. Har fått tecken från Mamma otroligt mycket. Från det att min dator sätter igågn Ted Gärdestad (Mammas favorit) till att jag kommit in på slumpmässig blogg och det första jag ser är tavlan Mamma hade ovanför sängen. Så har känt mycket att jag är rädd att Mamma tror att jag har glömt bort henne. MEN jag vet så mycket bättre. Mamma skulle älska att jag mår lite bättre och inte mår dåligt när jag tänker på henne. Hon skulle vilja att jag mådde bra. Så känns lite bättre nu =)

Tompa ska komma hit och träna med mig. Känns bra att jag får stöd från grabbarna när det gäller min träning. Så det känns bra. Blir så taggad. SÅ styrka blir det idag. Haha så taggad!!!!! Efter att ha legat en hel dag så ska de bli skönt att röra lite på sig =) Framförallt träningsmässigt och intebara gå till servus och handla eller nåt. Haha.

Jag har även funderingar på att klippa lugg igen. MEn jag vet inte. Så skönt att kunna sätta upp den och den är borta. MEN känner mig mer hemma med lugg. Så vad tycker ni??? Haha.. Ni som har känt mig och sett mig i både och i alla fall. Nej nu ska jag spela in en av mina nya sånger jag gjort och sedan så träna med Tompa.
Ha det bra folket!!!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Nisse

Ge fan i luggen å ge mig låten!! jag vill höra :D

2009-11-15 @ 18:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0