10 November

Wooohooooo.
Dagen idag har varit bra. Om man bortser från lite missförståd mellan mig och Veronica. Hoppas allt löser sig för dig med allt!!!

Japp Grillen idag för fulla muggar. Trodde att det skulle bli tomt utan Mathias men det gick på bra ändå. Haha hade igång datorn där med så jag hade lite att göra på rasterna. Passade på att flytta över STORA filer som tar timmar att göra.!! Så nu har man det gjort =) Niiiice. Var iväg till Personalstrategerna och skulle få en lapp ifylld där jag träffade jag min chef som jag har för spanskan. Och pratade med en äldre dam och vi började prata om alla mina skills. Så nu ska jag ev börja undervisa i teckenspråk. Hur kul skulle inte det vara!! Så jag ska ev iväg på lunch med dem på torsdag för att försöka få in mig! Ska maila Jenny och kolla om det är okej. Det är juh ändå för att få in en fot i arbetet på riktigt. Så hoppas hoppas hoppas. Haha. Den här äldre damen var även hon mycket berest och så så hon blev en riktig storfavorit genast. Haha =)

Ja jobbat hela dagen sedan kom Veronica. Vi kollade lite Hells Kitchen och sedan gick vi ut och gick med Lollo. Det var trevligt. Jag lekte en himla massor med  Lucia. Så jag hade skoj i alla fall. Haha. Sen kom vi hem och tjåla lite skit och sedan drog vi igång ett nytt pussel till mig :D Haha sen när Veronica skulle hem så fick hon inte en alltför trevlig överraskning. Men då det kan tyckas vara privat så säger jag det inte här.

Nu så sitter jag och kollar Hells Kitchen MEN attans vad mycket reklam det är! Så hinner skriva en massa blogg emellan ;) Haha. Nej nu börja det igen. Måste sova sedan för att orka upp till grillen i morgon =) Kram på er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Anton

Du ser det går åt rätt håll :D

2009-11-11 @ 16:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0