1 månad kvar till jul

Idag, 24 november är det precis en månad kvar till jul. Intressant va. Bara 30 dagar kvar. Jag ska se till att plocka upp mina julsaker från källaren och göra iordning lite ljusstakar och så eftersom det är första advent redan på söndag. SÅ ja =) niiiiiice med jul =)=)

Ja annars idag så blev det att gå över till Lars och kolla på lite film. Det blev "The Uninvited". Den var helt okej faktiskt. Läskig, störd om vartannat så. Den tyckte vi om. Jag blev väl lite väl rädd på några ställen så jag skrek lite högt kanske. Men det behöver vi juh inte tala om. Haha

Kevin var också med =) Hoppas han inte har fått några men nu... Haha jag är juh så störd. Och Lars är så störd.. Så alllt blev så stört. Men får hoppas att han tycker om oss i alla fall. Framförallt mig då vi är vänner och han och Lars är mer bekanta ;) Haha. Men men i vilket fall som helst. Kul hade vi.

Katten Danny var så lekfull så när Lars busade med honom så rev han mig på benet så jag börja blöda :O Haha. Men men Det är kärlek =)

Nu kommer blogg.se vara stängt över natten då de ska fixa och dona. Så vi hörs i morgon bitti =)

Tack för en nice kväll =)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Gustaf

Är det bara en månad kvar till jul :O Oj, oj, oj. Du är så flumm Jenny :)

2009-11-25 @ 10:26:58
Postat av: Chrille

Kul att du har kul :)

2009-11-25 @ 15:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0