STOCKHOLM

Hallå alla glada ute i sommarsolen.

Gårdagen bjöd på lite stekning vid Eskiln samt volleyboll Mycket trevligt. Jonas MÅSTE bli snäll..
David var lite på.. Blev lite arg på honom men de e lugnt nu =) Bara jag som hade käkat för dåligt igår haha.. Men men

Resultatet av dagen bölev totalt sönderbränd =) Haha eller inte riktigt men bränd blev jag i alla fall... Haha men men blir nice sen juh =)

Dagen idag då. Ja nu sitter jag i Sthlm och väntar på att Flack ska komma med lite käk =) Mycket trevligt =)
Ser fram emot en trevlig dag tillsammans med Jonathan och Flack =) Sen kommer de mer folk ikväll hihi nice nice =)

I morgon så drar jag hemåt men kommer bara till Västerås där jag ska vara sällskapsdam åt Nord =) Det blir nog mycket trevligt


Så av detta så bör ni förstå att bloggen inte kopmmer kunna updateras först på söndag som tidigast. Då medföljer även bilder jag lovar ;)

Ha en underbar helg allesammans =) Det ska jag ha iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0