Midsommar

Lite måttligt trött sitter jag hemma på soffan hos min familj och väntar in min ännumera trötta jag.. Snart dags att kolla lite 70´s show och sedan natti natti.

Midsommar lev mycket trevligt sällskap med god mat och (lite) vin, Karro fixade mitt hår och mina naglar. Bild kommer i morgon. Hade inte emd mig min kamerasladd så därför sätter jag in dem i morgon, Haha hon är underbar

Som vanligt fråga de alla efter Nisse. Ja du Nisse när ska du komma och hälsa på dem igen? Mig villd e knappt leka med längre. Haha...

Familjen och jag grilla lite sen kollade vi på en film och nu ligger alla och sover. Inte jag då men de kommer snart haha.

Hoppas ni alla hade en bra Midsommar!

Natti natti

KRAM till Alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0