huvudvärk

Huvudvärk blev dagens biverkning.

Var ute å sprang i morse Sen drog jag till david för att fixa lite med bilen . Trevligt tills vi kom till hans föräldrar då han lämnade mig Haha. Jag tog en prommenad med Milia och sen stekte jag lite på deras gård =)
David kom tillbaka och vi fixade bilen =)

Sen drog vi som vanligt och plockade upp Jonas och drog och spelade volleyboll. Mycket trevligt tills min huvudvärk kom . Jag berättade frö dem andra att jag hade ont å inte orkade mer DÅ sa de svisch och Jonas kasta bollen i huvudet på mig ... =( inte skoj alls =(

Nord kom förbi en sväng MYCKET TREVLIGT!!!! Love you honey

Sen drog jag hem och sitter nu med MASSA huvudvärk. Nu väntar sängen. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0