Helgen

Dags för en liten updatering om vad som hände i helgen. Han inte skriva någon blogg.

I fredags åkte jag som sagt hemtill familjen. Drack lite vin, åt lite mat, spelade spel och hade myspys.
Lördagen sen jobbade vi lite i trädgårdenhämtade en studsmatta och sedan spelade jag och Kristina lite Kinaschack. Mycket trevlig helg.

På lördagskvällen var det dags att åka hem till Fagersta för att träffa Amanda Nord. Vi åkte hem till mig, gjorde iordning lite mat och sen drog vi ut till eskiln och hade det skapligt trevligt. Spelade lite volleyboll (inte va så kul alla var värdelösa men det blev iofs lite skoj när ALLA var dåliga) sen badade lite folk och massa folk söp.Massa folk där =) Jag och Nord stod inte ut med allt knott så vi drog hem till Nord och kollade på Yrrol och käkade rabarberpaj med glass =) MYCKET gott oh trevligt =)

Sen började tiden rinna iväg och det var dags att dra hem. Nord skjutsade hem mig och utanför porten står det en kille och röker. Han fråga mig om jag bodde här och sedan om jag ville med på fest. Han pekade var den var någonstans och jag hörde massa röster och massa bra musik. SJÄLVKLART skulle jag med. Gick in och dumpade av mig lite saker bytte linne sminkade på mig lite och gick sedan ut.. Sen gick vi och festa. Jag var hemma vid ungefär sex på morgonen. Men JÄDRANS vad trevligt det var.  (sånt händer bara mig enligt amanda)

Söndagen spenderade jag mestadels i sängen. Men när jag vaknade och såg att det var fint väder gick jag ut solade mig lite. Men insåg ganska snabbt att det var lite för kallt för det. Så gick in igen och städade undan lite.
På kvällen kom Karro och vi pratade lite innan vi drog till Blåa och firade Emelie som fyllde 20 =) Grattis till dig sen spelade vi lite spel med. Sen drog vi hem till Fia och satt där och hängde en stund =)

MYCKET TREVLIG HELG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kram till alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0