Dagen

Jahapp då var det kväller och det blev en sådan framför TVn idag.

Det har varit en lång dag idag. Först ingenting, sen ingenting, sen lite TV sen lite mat, Sen ingenting sen blev de lite träning och sen ingenting. Nämde ja att säga ingenting.... Haha
Men jag har rensat ut alla Tims saker idag =) STOLT sen skrivit ett långt brev och förklarat att jag inte vill ha honom i mitt liv så får vi förstå om han förstår.. Han har gått och blivit galen eller nåt

Hmm det var jobbigt. Grät i stort sett under hela tiden jag skrev det där brevet men nu känns det så mycket bättre. Har inte mått dåligt eller någonting efter jag lämnade Tim. Så kom allt nu typ. Känns jobbigt men så himla bra.

I morgon bär det av till familjen då det inte blev nå sandvik för min del. Fanns ingen sovplats kvar till mig.. Men det är lugnt. Får umgås med min underbara familj istället =)

Nu ska jag försökavarva ner och sova lite. Har lite ont i huvudet.

KRAM till alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0