dagen avklarad

Dagen har varite intensiv men endå inte ...

Jag vaknade och letade genast reda på min bikini för attd ra ut och sola lite... Nord ringde och hade lite tråkigt så hon kom förbi och solade MED mig =) Mycket mycket trevligt. Vi planerade hela fredagen då hon ÄNTLIGEN är ledig. Efter en 45 minuters planerande kom jag på att jag åker till STOCKHOLM på fredag för att Festa lite med Flack =) Haha

När Nord skulle börja jobba 13 så drog jag in och käka lite lunch =) MUMS Sen ringde david och sa att jag skulle upp till honom för vi skulle meka lite med bilen. Jag var inte långsam på att dra dit =)

På vägen upp till David träffade jag Linda Mattila =) Haha pratade ganska länge om mycket. Men trevligt var det. Ha skoj på P&L nu =)

Väl hemma hos david fixade vi bilen lite JAG.. JENNY ELIZABETH ELDSTÅL skruvade av ett däck för första gången i mitt liv =) Haha Så nu vet jag hur man gör det =) Hihi *stolt Jenny*

Sen var jag med om en liten olycka ... Jag tog tag i någontng som jag inte förstod att var vasst (föremålet var helt runt) och jag lyckades skära mig i handen. Det roliga var att det inte gick hål på huden men jag började blöda massor i alla fall. Så nu ser det ut som jag har en larv under huden =) KANONBALLT

VOLLEYBOLL stod näst på tapeten. Vi spelade i några timmar. Badade i några timmar. Väl ute vid eskiln träffade jag på Doris och brorsan men sällskap =) Trevligt att få se att dem lever =)

Efter allt dett avar jag mycket trött. Men räckte det för dagen?? NEJ var svaret. Vi drog hem till Sara och kollade på film. Väl där hade vi bestämt att vi skulle ringa å beställa pizza men någon glömde meddela mig att dem redan gjort det och typ redan käkat så jag missade mat.. Pallan var dock en ängel och delade med sig så jag har nu klarat mig hem där jag orkar ligga i sängen och skriva lite vad som hänt idag =)


Nati Natti (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0