Västerås

Jahapp,

Dagen började tidigt med dusch och liknande innan jag åkte till västerås för att träffa Hanna och Karin. 
Två mycket trevliga tjejer som ska till Costa Rica nu om en månad och två veckor.
Mycket frågor och mycket svar lev det. Hoppas ni är lite klokare.
Passade på att käka lite lunch på Café Gränden om det intresserar någon ;)

Efter att ha suttit i många timmar så var det dags för dem att åka hem.
Vi sa hej då och ett lovande om att vi ska höras av =)
Dem kommer ha så kul. Jag är sååå avundsjuk!!!!!!

Sen ringde jag Joel och bad honom hämta mig.
Vi åkte hem till honom och pratade massor.
Vi grät även massor. Han mer än mig dock. Tro det eller ej.
Vi har en stor prövning framför oss nu.
Vi får se om vi klarar av att sitta i två olika länder och fortfarande ha känslor och allt för varandra.
Det är inte lätt. Jag har varit med om detta förut.
Då jag åkte till Costa Rica. Jag hade INGA känslor alls kvar för Tim då jag kom hem.
Men vi va vänner, sen inte heller det. Det har dock många faktorer att skylla på.
Kan inte säga att det var min utomlandsvistelse som gjorde att det tog slut mellan oss...
Men tror det är liiiiite lättare för mig att släppa tagen eftersom jag har varit med om detta förut.
Joel har precis hittat hans "livs största kärlek" som han själv uttryckte sig idag...

Jag tycker om honom massa massa massa!!!!
Men vet inte om jag kan använda de tre orden än.
Inte i den benämningen. Det känns för stort.
Då känns det som om jag kommer förlora honom.
Och det är det sista jag vill. Han vill inte förlora mig.
Men vi kan inte stanna hemma för varandra. Vi måste leva livet nu.
Det förstår vi båda.

HOPPAS allt löser sig!

Vish 7:15
Må nu Gud hjälpa mig klä min insikt i ord
och göra mina tankar värdiga hans gåvor.
Ty han är vägvisaren till visheten,
och det är han som leder de visa rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0