UPDATERING

Som ni alla vet så var jag i STHLM förra helgen.
Helt otroligt flummig. Detta var hur jag såg ut iaf. Duger väl skapligt iaf =) Haha

Japp, Dagen började när jag kom dit. Helt okej. Chillade lite och sen  drog festen igång. Det kom massa folk och humöret var mer än på topp =). Sen kom det mer och mer folk. Juh mer folk desto jobbigare blev det .. I början var det lite jobbigt. Det kom folk som Tim hade varit otrogen med och tjejerna var på mig massor om hur dum i huvudet jag kunde vara som trodde att Tim skulle kunna va otrogen. Han var juh det mot Zandra med... Så i någon timme fick jag höra både det ena och det andra om mig bara negativa saker. Och kände inte att jag palla de.. Låste in mig på toaletten ett tag och ringde hem och fick höra lite mer bra saker om mig. Kände mig gladare och blev sen peppad.. Tjejerna fick höra sitt och Dessa flickor drog vid 2 på morgonen och då startade min kväll igång IGEN =) Sjöng och dansade med resten av gägnet där.. Det var mycket trevligt. Dock inte så mycket lekar som jag hade förväntat mig men =) Jag lovar att jag överlever men .. Haha. Och Jonathan DU BÖR TAGGA NER. När en tjej säger nej så menar hon nej. Kom igen. Så snygg är du inte ;) Det blev inte mycket sömn den natten. Snarare INGENTING för att vi hade så trevligt =) Men det klagar vi inte på =)

Dagen efter spenderare killarna vid datorn och jag städade i lägenheten haha. Det var måttligt kul. Jag ville bara ut och springa men grabbarna hade inte orken ... Så de satt bara vid datorn ... Jag packade mina saker och gjorde mig iordning för Sen bar det iväg till Västerås till min underbara Amanda..




Det  började med att tåget var en 30 minuter sent. De hade nå fel på bromsarna. De fungerade inte ens. Haha låter lugnt och bra. Haha. Men men Amanda var ganska lugnt ändå. Trots att hon hade stressat för att hämta upp mig. FÖRLÅT för det. Men är inte riktigt mitt fel. Amanda hade en liten dålig dag. Men Vi anlände efter MYCKET OM OCH MEN till Mikaelas lägenhet och vi gjorde iordning oss inför kvällen. Jag som hade varit vaken sen i torsdags orkade inte bry mig så mycket. Jag gjorde samma sak som dagen innan. Delvis av anledningen till att jag inte hade så mycket mer att välja på men men. I alla fall. Vi gjorde oss varsinn drink och allt var hur nice som helst =) Sen ringde Amandas polare och vi begav oss ut . SVENNE BANAN SVENNE BANAN SVENNA BANAN SVENNE BANAN, SVENNA BANAN SVENNA BANAN SVENNA BANAÁN.  Det blev kvällens låt haha. Hah akul var det. Väl på stan så hitta vi ett tält som vi ville gå in i .. Ett sånt här partytält. Men det kostade 20 kr och man var tvungen att ha jämna pengar. Vi letade reda på en bankomat och tog ut pengar. (Här emellan sprang vi in i en buske och kissade.) sedan var vi tvugna att växla till oss en 20-lapp så vi spelade på chokladhjul ... Och som vanligt vann jag ingenting.. Men jag PRATADE till mig en nallevinst =) Haha skillat. Dock så tappade Amanda den under kvällen så den kom aldrig hem med mig =( Men men Glad e jag för det.. Sen så träffade vi Magnus och joel Mycket trevliga prickar.. Sen gick vi hem till Mikaela där jag ville sova men Amanda hade planerat efterfest hemma hos Magnus.. men jag trött som jag var gick och la mig inne på badrumsgolvet=). Men efter 30 minuter blev folk oroliga och kom in. Allt slutade med att vi gick hem till magnus där vi lyssnade på Magnus egenkomponerade låtar. Så himla nice.. Men sen skulle Amanda vidare vi skulle hem till en killkompis till henne... Japp vi tog en taxi dit. i Taxin så säger jag till Amanda att hennes väska är borta. Men hon skulle hem till den här killen. Så vi gick upp till honom då hon blev helt asocial och bara pratade med honom. Så jag satt och pratade med tre andra killar. Där ena killen fick för sig att han kunde få mig i säng. Och amanda skulle sova kvar där. Ett krav hade jag när jag sa att jag skulle följa med. Det var att vi skulle sova tilslammans i Mikaelas lägenhet.. Men nejje hon skulle sova där. Men då sa jag att jag ville ha nyklarna till Mikaelas lägenhet så jag kunde da dit och sova där... Då förstår hon att hon inte har väskan. Hon ringer magnus men väskan är inte där. efter mycket argumentation om hur vi ska göra så slutar det med att vi går genom HELA västerås för att hitta den där jäkla väskan ... Den stod ute på samma bänk som jag sa att den stod på... vadå ha tur .... Men men. Nu var klockan tio på morgonen och jag VILLE BARA SOVA.. Jag hade fortfarade inte sovit sen i torsdags.. Haha vi gick till Mikaelas lägenhet och jag trodde att jag skulle få sova men ICKE Amanda fick för sig att vi skulle ut med grabbarna och bada.. Jahapp så då gjorde vi det.. Vi sola och bada med vid 4 på eftermiddagen somnade jag på en klippa. Haha joel tyckte jag var klen som somnade men va fan... Sen vid 5 skjutsade vi hem grabbarna och jag och amanda styrde hemåt.. Där amanda inte riktigt förstod hur trött hon var när hon skulle åka hem. Hon höll på att köra av vägen två gånger för att hon nickade till vid ratten. men men hem kom vi haha...

UNDERBAR helg i alla fall. Men mycket tröttsam.. Jag sov 16 timmar när jag väl kom hem Haha.. men men.. Annars i veckan har det inte hänt så mycket. Jag har fått lite jobb. Det kan vara värt och nämna kanske.. Annars så ingenting. Spelat volleyboll, badat, grillat, träffat Ted, och min underbara "joel" och sen skrattat åt när Jocke leker med min nalle. HAHA Vilket underbart liv jag har :D

Kommentarer
Postat av: Amandiie

Nejnejnej.... Ledsen för mitt styrande dominanta beteende... Slå till mig och säg vad du vill kvinna! ;) MEN.. jag höll inte på att köra av vägen två gånger, det var bara En gång... hrmm.. bara å bara... OCH... jag visste att jag var trött.. men hem var vi ju tvunga å fara å jag försökte så gott jag kunde. 8)

2009-07-07 @ 16:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0