Tänk!!

Fick en kommentar här om dagen som sa vilken martyr jag var som tycker synd om mig själv.
Personen missade en liten sak!!! MAN KAN SPÅRA IPADRESSER
Personen som kommentera detta är en person som står mig ycket nära och jag är besviken.
INTE chockad men besviken..

Jag berättar om hur jag har träffat världens härligaste kille =)
Och blir kallad martyr. Oj oj oj.. Ja, skaffa dig någonting att göra om dagarna istället =)

Må Gud vara med Dig!


Har blivit lite kluven ang Tim med.
Fått för mig att jag kanske bör prata med honom.
Men samtidigt så vill jag inte.
Hur ska man göra då?

Joel anser att jag ska prata med honom.
Han vet att jag inte mår bra av att ha sånna här relationer.

Hur ska man veta vad som är rätt och fel?

 Lite hjälp och vägledning skulle passa bra nu ...

 Ps 19:13-14
Vem känner sina fel?
Fria mig från synder jag inte vet om,
men hindra mig också från öppen trots,
låt det inte få makt över mig.

PS 25:11
Herre, min synd är stor,
förlåt den, ditt namn till ära.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Prata med honom, men var, när och hur bestämmer du, och du genomför det när du känner dig mogen för det.

Jag hade en vänskapsrelation som det gick utför med, och vi pratade inte ut på riktigt förrän nästan 3 år senare. Då var han mogen att prata.

Ta den tid du behöver.

Jäkta inte fram något, men det är viktigt att reda ut saker, för bådas skulle. FÖRLÅTELSE är grymt viktigt!! <3 /Jess

2009-07-21 @ 23:59:27
URL: http://honjessicaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0