Sjuk

Martyr som jag är måste jag tala om hur duktig jag är =)

Jag lyckades gå på stan tillsammans med Lars idag =)
Trots min förkylning =) Må jag va slut men jäkligt trevligt hade vi.
Vi gick upp till kommun huset för att kolla stipendier,
som vanligt när det gäller Fagersta så kan ingen någonting,
Så trött man blir
Med ännu mer frågor gick vi från komunhuset och gick till Picaboo!
Lars köpte godis och trasor och jag köpte kortlekar =)
sen gick vi och hälsade på hennes lillasyster Emelie som "jobbade"
Bar hem till Elin och vi satt där ett tag och sedan paffa jag hem =)

Satt hemma ett tag och tobias kom förbi med blommor =) Tack ska du ha

Sen har Joel varit hit och pysslat om mig lite =) Mycket trevligt =)

Nu får vi se vad som händer. Kanske ett meningslöst inlägg men. Ja, läser ni så läser ni ;)

PS  1:1
Lycklig den som inte följer de gudlösa,
inte går syndarens väg
eller sitter blandhädare
utan har sin lust i Herrens lag
och läser den dag och natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0